Ungu:- Tercipta Untukku



Lagu Tercipta Untukku ini nyanyian Ungu ini memang menyentuh jiwa.Dengan nada alunannya membuatkan kita pasti mengusik kalbu(untuk yang kehilangan seseorang yang kita sayangla,yang tak hilang takde maknenya dengar lagu ni.he3).Dalam video klipnya pun menceritakan bagaimana sedihnya kehilangan seseorang yang mencuba berusaha menyelamatkannya.So,pengajarannya dalam video klip ni adalah belilah insuran untuk diri kita dan orang yang kita sayang.He3.Nak tahu lebih lanjut tentang insuran klik sini


Lirik lagu Tercipta Untukmu
Menatap indahnya senyuman diwajahmu
Membuatku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku

Banyak kata
yang tak mampu kuungkapkan
kepada dirimu

Aku ingin engkau s'lalu
hadir dan temani aku
di setiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku
sepanjang hidupku

Aku ingin engkau s'lalu
hadir dan temani aku
di setiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku

Meski waktu akan mampu
memanggil s'luruh ragaku
ku ingin kau tahu
kau s'lalu milikku
yang mencintaimu
sepanjang hidupku

aku ingin engkau s'lalu
hadir dan temani aku
di setiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku

ohhhh...
Ooohhhhhh..







No comments:

 
Minima 4 coloum Blogger Template by Beloon-Online.
Simplicity Edited by Ipiet's Template