Jangan lupa ye

Assalamualaikum,
Hai.Apa khabar?Diharap anda ceria hari ini ye.Ok,post ini ditulis pertama-tama sekali saya ingin mengucapkan terima kasih kerana singgah di blog Lagu-lagu best Mp3 ini.Blog di adakan untuk anda yang ingin mencari lirik dan lagu yang terkini.

Terus terang saya katakan disini,saya sentiasa berusaha untuk mendapatkan info yang terbaru bagi lagu2 yang terkini.Cuma saya ingin minta pertolongan dari anda.Caranya mudah.Anda hanya perlu nyatakan lagu yang anda ingin cari sekiranya ia tiada disini.Nyatakan kat bahagian kotak chit-chat sahaja.Saya akan cuba mendapatkannya.Rasanya taklah susah sangat,betul tak?

Diharap anda dapat membantu saya mendapatkan info yang anda ingin cari jika tiada disini.Oh!ye.Tajuk post ni 'Jangan lupa ye'.Jadi amendenya yang jangan lupa?Bendanya adalah masukkan email anda dalam kotak subscribe kat belah kanan.He3.

Apa faedahnya masukkan email?faedahnya setiap kali saya updatekan lagu baru,orang yang terawal akan tahu adalah anda.Ya! anda akan tahu dulu.Ianya dihantar terus ke email anda.Anda jangan risau sebab email anda akan dirahsiakan.Saya pun tak suka buat kerja2 spam ni.Nanti orang tak suka.

Jadi jangan lupa ye!


Ikhlas

iqbal615

No comments:

 
Minima 4 coloum Blogger Template by Beloon-Online.
Simplicity Edited by Ipiet's Template