Flava:-Berhenti Mencinta



Kumpulan Flava merupakan sebuah kumpulan yang pernah menyertai program realiti TV3,Gangstarz musim pertama yang mewakili Malaysia pada 2007.

Kini kumpulan ini mampu meneruskan perjuangan mereka walaupun mereka tidak menjuarai program tersebut dengan muncul sebuah lagu yang cukup bertenaga,rancak dan yang pasti ianya best iaitu Berhenti Mencinta


Lirik lagu Berhenti Mencinta
Kau suruhlah aku lebih mesra
Jika ada rasa kekurangan cinta
Kau suruhlah aku ubah cara
Jika ada dalam diri kurang senang

Kau mintalah aku sekali lagi
Jika adanya janji yang ku mungkiri
Tapi sayang jangan kau meminta
Untuk diri ini berhenti mencinta

Kerana diri ini amat menyayangi
Kau permaisuri di sanubari
Hidup ini bagaikan tiada maknanya
Andai kita berpisah aku hilang arah berselimut gundah

Katakan padaku apa lagi?
Hasrat yang masih belum dikecapi
Tapi sayang jangan kau berkata
Oh dirimu sudah berhenti mencinta

Kerana diri ini amat menyayangi
Kau permaisuri di sanubari
Hidup ini bagaikan tiada maknanya
Andai kita berpisah aku hilang arah berselimut gundah

Kau suruhlah aku lebih mesra
Jika ada rasa kekurangan cinta
Kau suruhlah aku ubah cara
Jika ada dalam diri kurang senang

Kau mintalah aku sekali lagi
Jika adanya janji yang ku mungkiri
Tapi sayang jangan kau meminta
Untuk diri ini berhenti mencinta



No comments:

 
Minima 4 coloum Blogger Template by Beloon-Online.
Simplicity Edited by Ipiet's Template