Dato' Siti Nurhaliza:-Pada cintanya


Lagu ini OST bagi telemovie SpaQ 2 yang disiarkan di TV3.Sebuah lagu yang baik dari Dato'Siti Nurhaliza.

Lirik lagu Pada Cintanya
Di dalam doa
Pastikan datang bahagia

Cerita dunia
Hanya sementara juara hanyalah cinta
Walau di cerca
Walau dihina
Tak mengapa...sementara
Walau di duga
Walau terseksa
Aku setia
Pada cintanya

Ku tawarkan cinta
Kau balaskan lara
Tapi aku redha ku yakin kudratnya
Tidak ku memaksa
Malah ku percaya
Cinta penakluk semua

Aku wanita
Bukan boneka
Ku tidak akan melutut pada ego sidia
Aku percaya
Ada cahaya
Melindungi sipencinta suci dan lara
Ooooooooooooo

Walau di cerca
Walau dihina
Tak mengapa...sementara
Walau di duga
Walau terseksa
Aku setia
Pada cintanya

No comments:

 
Minima 4 coloum Blogger Template by Beloon-Online.
Simplicity Edited by Ipiet's Template